Masaj, reflexoterapie

Programează-te

Masaj terapeutic
Masajul terapeutic este o soluție alternativă indicată în multe probleme de sănătate. Este una dintre cele mai eficiente metode de recuperare medicală sau sportivă. Secretul obținerii unor rezultate optime pentru redarea libertății de mișcare a pacienților constă în aplicarea mixului optim de tehnici utilizate în terapia manuală.

În ce cazuri este recomandat?

• Afecțiuni ale coloanei: cifoză, scolioză, lordoză, lombalgia, hernia de disc, discopatie, lombosciatică;
  • Întinderi, contracturi, inflamații articulare și musculare;
  • Diverse dureri (de spate, de mâini și picioare, de la nivelul articulației șoldului);
  • Afecțiuni reumatismale: spondiloză, gonartroză, coxartroză;
  • Tulburări ale circulației sangvine la nivelul mâinilor și picioarelor;

Masaj de relaxare
Masajul de relaxare atenuează tensiunea, stresul, calmează durerile, relaxează mușchii încordați și îndepărtează starea de apatie. Masajul, mai presus de toate, ne dă o senzație de bine. Prin masajul de relaxare corpul este ajutat să elimine toxinele, conducând astfel la îmbunătățirea circulației sângelui și a limfei, dezvoltarea amplitutinii de mișcare la nivelul articulațiilor având ca efect imediat eliminarea tensiunii musculare. Masajul stimulează sau calmează, în funcție de ritmul și de profunzimea mișcărilor terapeutului.

Masajul de relaxare are o serie de efecte deosebit de benefice asupra organismului:

• îmbunătățește funcționarea aparatului cardiocirculator;
  • îmbunătățește circulația cerebrală și prin aceasta stimulează memoria, atenția, capacitatea de concentrare și puterea de muncă;
  • îmbunătățește circulația veno-limfatică și functionarea aparatului respirator;
  • reduce oboseala musculară și îmbunătățește somnul;
  • produce o relaxare generală și un efect sedativ de durată;
  • redă organismului mai multă elasticitate și libertate de mișcare;
  • reechilibrează starea fizică și psihică a pacientului;

Ce este reflexologia?
Reflexoterapia este știința zonelor reflexogene ale organismului, zone de reflex situate în picioare și mâini care corespund glandelor și organelor. Stimularea acestor zone reflexe în mod corespunzător poate ajuta la multe probleme de sănătate într-un mod natural, un tip de întreținere preventivă. Reflexoterapia este un progres serios în domeniul sănătății și nu ar trebui să fie confundată cu masajul.

Reflexoterapia aduce beneficii în afecțiuni precum:

• perturbări legate de circulația sângelui, inclusiv circulația periferică;
      • reumatism, dureri de picioare sau mâini;
      • dureri de cap, migrene, insomnii, stres, depresie;
      • tulburări endocrine metabolice ale tiroidei, paratiroide, suprarenale;
      • probleme legate de obezitate sau nivel ridicat de toxine acumulate în corp;
      • gastrite, ulcer;
      • hemorozi, balonări;
      • hipo și hipertensiune;
      • astm, bronșite, rinite, sinuzite;
      • reglarea menstruației sau tulburări ale menopauzei.