Terapie Bowen

Tratamentul Bowen (Bowtech) este o terapie holistică, care se bazează pe declanșarea capacității de auto-vindecare a propriului organism. Suntem fiecare în parte individualități unice, iar afecțiunile de care suferim pot să se manifeste diferit. Există însă în fiecare dintre noi o conștiința mai înaltă care știe exact ce este în neregulă, unde este localizată cauza problemelor dar și soluția pentru remedierea afecțiunii.

În clinica noastră vei beneficia de o tehnică blândă și foarte eficientă care sprijină cu succes un tratament medical pentru următoarele simptome:

• Afecțiuni ale coloanei - dureri lombare, sciatica, scolioză, etc.
  • Probleme la articulația temporo-mandibulară (incluzând scrâșnirea dinților, încălecarea dinților)
  • Leziuni datorate activităților sportive
  • Dureri de cap, stres, suprasolicitare, oboseală
  • Drenare limfatică
  • Alergii de primăvară
  • Afecțiuni reumatice (periartrită scapulo-humerala, torticolis – (înțepenirea gâtului), leziuni la nivelul genunchilor, gleznelor)
  • Afectări ale urechii interne (boala meniere, senzație de zgomot)
  • Afecțiuni ale tractatului superior respirator (sinuzite, faringite, astm și broșite)
  • Afecțiuni gastro-intestinale (colici, tulburări de tranzit, tulburări pancreatice, și ale vezicii biliare)
  • Probleme renale, incontinență urinară nocturnă
  • Afecțiuni ginecologice – sindrom pre menstrual, menopauza, chisturi ovariene, infertilitate, mastite, noduli
  • Probleme hormonale
  • Afecțiuni neurologice - atac cerebral

Detalii ședință:

Prin aplicarea mișcărilor specifice Bowen, extrem de delicate, trezim această conștiință care înregistrează intenția noastră și începe procesul de vindecare. Tratamentul Bowen poate fi folosit nu doar ca o strategie de recuperare a unei afecțiuni, ci și ca o metodă de relaxare și stimulare a energiei. Durata unei ședințe este între 45 - 60 minute.

american_bowen_academy_logo_icon_1512

Recomandări: