Test de evaluare a microbiotei Florinscan

În ultimii ani, microbiota intestinală – totalitatea bacteriilor din intestinul uman – a devenit subiectul unor vaste cercetări, astfel că informaţiile despre diferitele specii de bacterii intestinale şi felul în care ele funcţionează sunt tot mai multe, iar pe baza lor oamenii de ştiinţă au ajuns la câteva concluzii interesante.

Intestinul adăpostește peste 100 de trilioane de celule microbiene, peste 1.000 de specii bacteriene şi de 100 de ori mai multe gene decât genomul uman. Pentru că s-a ajuns la concluzia că microbiota influenţează direct fiziologia, metabolismul, nutriția și funcția imunologică umană, intestinul a fost supranumit “organul metabolic ascuns”.

Distrugerea microbiotei intestinale -disbioza- poate fi una dintre cauzele declanşatoare sau agravante în afecțiuni patologice cum sunt bolile inflamatorii cronice, bolile inflamatorii intestinale, obezitate și diabet.

Rezultatele analizei FlorInScan pot contribui semnificativ la stabilirea cauzei diverselor boli, ceea ce permite configurarea unor tratamente personalizateimplementate concomitent cu o dietă alimentară concepută pe baza rezultatelor unui test de dozare a anticorpilor IgG (markeri ai inflamaţiei cronice).
În plus, analizarea exhaustiva a microflorei intestinale permite optimizarea tratamentelor cu probiotice, prescrise, de exemplu, în boli precum sindromul de colon iritabil.

• identificarea microbiotei fungice;
  • determinarea parametrilor digestivi (reziduuri digestive și elastazei-1 pancreatice);
  • detectarea hemoglobinei fecale;
  • determinarea pH-ului.

Cu FlorInScan Plus, suplimentar:

• markeri inflamatori și ai permeabilității mucoasei (calprotectina, alfa1-antitripsină)
  • markeri imunologici ( IgA secretor)

Când se recomandă analiza FlorInScan?

• boli gastrointestinale;
  • alergii (alimentare);
  • sensibilitate la infecții;
  • diabet de tip 2;
  • boli ale pielii;
  • boli autoimune.

Rezultate şi interpretare

Analiza FlorInScan se realizează în cadrul Laboratorelor Reunis, o companie cu o experiență de peste 50 de în domeniul medical, din Luxemburg. Medicul/clinica primește pentru fiecare pacient un raport detaliat, rezultatele fiind reprezentate și grafic pentru o mai bună vizualizare.  Raportul cuprinde, pe lângă interpretarea detaliată a rezultatelor, și recomandări cu privire la alte investigații de diagnostic și posibile tratamente.

Programări:

office@josephineclinique.ro